vrijdag 1 februari 2008

Laatste dag van de maand

Tijd om eens wat zaken op een rijtje te zetten.

Eerst en vooral vandaag is het een rustdag, kwestie van de maand goed in te zetten.
Kwa trainingen hebben we deze maand 24 trainingen afgewerk en 267.58km afgelegd hier zijn we 27 h en 17 min mee bezig geweest (als ge het zo allemaal bij elkaar bekijkt best wel veel).

Qua bloggen hebben we vorige maand 31 posts gedaan, 't is allemaal nog nieuw en plezant, en hoop ik van dit volgende maand zo te houden. 111 verschillende mensen hebben mij escapades gevolgd in 285 bezoeken en hebben hierbij 479 paginas bekeken. Sommige onder u hebben zich zelfs de moeite getroosd om ook een berichtje achter te laten, waarvoor dank, het voelt toch wel goed om weten dat wat je post ook echt gelezen word.

De bezoekers kwamen voornamelijk uit Belgie en Nederland (rechts vind je hiervan een kaartje ik kan zelfs zien van welke steden julie komen) maar ook werd er een verdwaalde Italiaan en Brit gesignaleerd. De Spanjaard is in feite een nicht van mij die getrouwd is met een Mexicaan en nu in Valencia woont.

En de overige bezoekers in de rest van de wereld ben ik die tijdens mijn bezoeken aan deze landen regelmatig mijn blog heb geupdate en nagekeken heeft.

De gegevens zijn wel niet 100% juist omdat ik van een paar dagen geen gegevens heb kunnen tracken met Google Analytics doordat ik een foutje had gemaakt bij het aanpassen van een van mijn blog templates.

Als er mensen zijn die geinteresserd zijn om dit ook te gebruiken voor hun blogs maar niet weten hoe er aan te beginnen laat het me dan maar weten ik kan hierbij waarschijnlijk wel helpen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai stevig gelopen in januari. Precies wel plezant die Google analytics

Anoniem zei

Knapppp! Het jaar is zeker goed ingezet!