zaterdag 2 februari 2008

Ploeteren door de modder

Vandaag stonden er een 7 tal rustige kilometers, tegen 6:20/km, op het programma gecombineerd met een 10 tal snelle 100m, aan 25 sec, met 100m rust tussen.
Door de regen van de laatste dagen was de omgeving van de 15 kappelekens hier en daar omgetoverd tot een modderpoel wat het lopen van de 100-tjes niet echt bevorderde. Het was er met momenten zelfs gevaarlijk glad.
Gelukkig ben ik alles zonder kleerscheuren doorgekomen.
Vlak na de middag heb ik dan de stallen en de wei, moderpoel, vanachter in de tuin moetten uitmesten zodat ik mijn portie modder voor vandaag wel heb gehad.
Hopelijk ligt het parkoer er morgen op de kajakjogging er wat beter bij anders zullen er ook weer niet echt toptijden inzitten.
Vandaag was de garmin wel opgeladen en kan je dus ook nu weer alles bekijken op Motianbased.

6 opmerkingen:

RunningRonald zei

Hi Roadrunner 69! Ik heb je blog, dankzij jouw link, ontdekt. Ziet er goed uit... en wat een kilometers heb je gemaakt in januari.
Je komt nogal op wat plaatsen, SF, Waterford etc... leuk om daar je rondjes te doen.

Veel succes met de voorbereidingen voor de marathon.. ik zal regelmatig je blog bezoeken

Anoniem zei

Yo Roadrunner69.Altijd leuk om nieuwe bloggers te ontmoeten. Hier ga ik zeker regelmatig komen kijken.

Anoniem zei

Tot morgen!
Wacht je even op mij om nog een toerke uit te lopen? Jullie hebben vandaag precies veel in rondjes gelopen aan de kapellekes, ziet er gek uit op motionbased

Anoniem zei

In 't Prinsenpark nog nooit zoveel plassen gezien. En wat morgen betreft : kajakkers hebben iets met water en dat op een maisveld !!

Anoniem zei

hartelijk dank voor de tip ... we houden je op de hoogte van de ontwikkelingen ... mooie blog trouwens ...

Groeten
Wim

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

RARE WEZENS !! die lopers ! in de wind in de modder ,alles is goed genoeg om af te zien ;-))