woensdag 20 februari 2008

Auw Auw Auw

Dit is zowat het gevoel dat ik momenteel heb. Net of er iemand een podlood in mijn kop heeft geramd. Dit al voor de 2e nacht en dag op rij.

En ik heb zo het gevoel dat er geen pijnstiller is die werkt. Om tegen de muur van naarboven te lopen....

Net naar de dokter geweest en een spuit gehad laten we hopen dat die werkt.

Vandaag zit het er niet in om enige fysieke inspanning te doen dus geen training vandaag. En ik vermoed dat als het blijft zoals het nu is dat ik mag blij zijn dat ik De Kievit haal.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Behoorlijk irritant als je zoveel last en pijn hebt.
Ik wens je snel een stuk verbetering!!

Anoniem zei

al ne keer geprobeerd met een slijper? Meestal zeer efficiƫnt met potloden ... ;-)

Anoniem zei

dus allebei een beetje op de sukkel. Toch geen gevolg van de val van zondag? Veel beterschap en hopelijk kunnen we zondag ons kuren nog eens uitwerken

RunningRonald zei

probeer de volgende keer eens de kant waar het gummetje zit, voelt beter aan ;)

maar goed.. dit is wel balen, beterschap!

Anoniem zei

Ai ai, klinkt niet goed. Veel beterschap gewenst. Hopelijk ben je weer snel de oude en kan je een potlood gebriuken waar het echt voor dient.