donderdag 28 februari 2008

Alweer een lange dag

Blijkbaar is er in de omgeving van Londen vannacht een aardbeving geweest, 'k weet echt niet of ik er iets van gevoeld heb maar heb wel heel slecht geslapen en ben een paar keer waker geweest.

Vanochtend ben ik dan zo tegen 6h45 een trainingske van een 6km tegen 6/km gaan afleggen op de oevers van de Thames in Maidenhead. Echt wel een prachtige omgeving en het zonnetje was ook vandaag weer volop van de partij.

Na een ganse dag vergaderen ben ik dan opnieuw met de Eurostar het kanaal ondergedoken om zo rond een uur of 12 vanacht thuis te komen.

Op Motionbased kan je ook nu weer bekijken waar ik zoal heb zitten rondcrossen vandaag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

vreemd inderdaad die beving. Ik ga over 14dagen na lange afwezigheid nog eens naar londen, het zal dan wel al gestopt zijn met bibberen zeker? nog veel success met jet training, ziet er "consistent" uit.

Anoniem zei

't is eens iets anders, zo gaan lopen in London. En wie had gedacht dat door jouw aanwezigheid daar de aarde zo zou beven hé, wat een invloed heb jij zeg ;-)