woensdag 6 februari 2008

Destiny

Vandaag stond er weer een korte extensieve duurloop van 6km op het programma. Deze moest worden afgelegd tegen 6/km.

Zo rond een uur of 9 vanavond zijn we dan thuis vertrokken met de mijnwerkerslamp en IPone op onze kop om de training in een drafje af te werken.

Het eerste nummer, das alles wat ik me nog herinner, was "Tribute" van Tenacious D uit de film Pick of Destiny. Een hilarische film met o.a. Jack Black.

De film doet me een beetje denken aan de doelstelling van mezelf, namelijk tegen het einde van het jaar de marathon van Berlijn gaan lopen. Een project waar we het begin al wel van kennen maar nog geen idee hebben van de obstakels die we onderweg gaan tegenkomen om ons doel te bereiken. Hopelijk is gaat dit ook een verhaal worden vol met leute en hilarische toestanden en blijven we gespaard van pijnlijke blesures en vervelende ziektes. Ik ga er in ieder geval het beste van maken en hopen hoor een goede afloop van dit verhaal.

Om nu nog even terug te komen op de training van vandaag, ik heb dan uiteindelijk na 6,7km de deur achter me toe getrokken na 39min15 dus ruim binnen de vooropgestelde marges voor deze training. De weersomstandigheden waren ook vandaag weer bijna perfect een graad of 7 en geen wind of regen.

De data kunnen vandaag ook weer worden terug gevonden op Motianbased.

1 opmerking:

Philip Van Hove zei

Berlijn als eerste marathon: volgens mij is er gewoon geen betere. See you there!