woensdag 13 februari 2008

Zichtbaarheid 5m

Of zo ongeveer in die grote orde. Toen we vanavond vertrokken voor onze, bijna dagelijkse, training hing er een dikke mist over het donkere landschap. Met onze vertrouwde lamp op onze kop zijn we dan met goede moed de mist ingetrokken.

Vandaag stond er een extensieve duurloop van 10 km aan 6/km op het programma. Een niet al te zware rustige training om van te genieten.

De harslag bleef zo ongeveer rond de 160 slagen hangen wat voor mijn doen redelijk goed is. Als ik zo eens nakijk zat ik vorig jaar voor het zelfde tempo tegen 178 slagen te lopen. Ik ben geen expert maar vind zelf wel dat dit een eenorme verbetering is.

De tocht van vandaag vertrok langs het kanaal richting Hulsen, aan de brug tussen Olmen en Meerhout zijn we dan via de Straalmolen naar Hulsen gelopen om dan via Grees terug richting thuis te lopen. Goed voor net iets meer dan 10 km en een looptijd van 1h02min.

Kwa temperatuur viel het eigelijk ook nog goed mee eens je aan het lopen was, al moet ik wel zeggen dat het tegen het vriezen aan was.

Ook vandaag zijn de geleverde prestaties weer te bewonderen om Motionbased.

Geen opmerkingen: