vrijdag 15 februari 2008

Vandaag rustdag

Vandaag is het rustdag. Er word niet gelopen! Ik denk wel dat we het verdienen.

Gisteren hebben we met de club nog een extensieve duurloop rond den Alma gedaan van 12km aan 5:45/km met nadien 10*100m versnellingen. Samen met het in en uitlopen zijn we uitgekomen op een 16.5 km.

Dit alles is al goed voor een 5 1/2 uur lopen en een 51 km sinds maandag. Als je denk dat ik goed bezig ben kijk dan maar eens bij Mario...
'k Voel mij inneens maar een klein amateureke.

De gegevens van de training kan je ook vandaag weer op Motianbased terug vinden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zag jouw reactie op mijn web-log. Leuke site heb jij ook zeg. En je loopt heel wat kilometers!! Ga zo door!
Vandaag heb ik ook een rustdag en morgen een wedstrijdje van 12 km.
Groetjes Eline.

www.ikloophard.web-log.nl

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Amateurke ??? ik vind jou geen amateurke zenne , ja hallo , iemand die zo vol motivatie traint en er nog veel plezier aan beleefd ??? nee voor mij ben jij heeeeeeel goed bezig !!

Anoniem zei

Via je fijne wens op mijn log met het verlies van mijn zus, ben ik voor het eerst op je site beland.
Je hebt het erover dat je in vergelijking met Mario maar een amateurke bent maar bezie het leeftijdsverschil eens. En een maadtotaal van bijna 300 km is voorwaar geen "kattepis"