donderdag 21 februari 2008

Wat zijn we toch masochisten...

Vandaag zat het er nog niet in om te lopen maar zijn we met de dochters naar de atletiek training geweest.

Voor de training al de colega lopers zien vertrekken, het deed toch wel effe pijn om zelf niet mee te kunen gaan maar een extra dagje rust heb ik echt nog wel nodig.

Vandaag was het trouwens al een pak beter en de pijn was zo goed als verdwenen. Ik denk wel dat als ik me morgen terug 100% voel ik er wel op uit trek om op het gemak een aantal kilometertjes te gaan doen.

Dus voorlopig zie ik wel terug zitten om op de Kievit gaan te lopen. De ambities zijn wel wat teruggeschroefd en we zullen wel zien hoe het zondag gaat.

6 opmerkingen:

Cremke zei

Da loperke heeft precies ook veel pijn.

Anoniem zei

Hopelijk ben je morgen terug tiptop! Dan kan je genieten van een zalig loopje!

Veel beterschap!

Anoniem zei

Klinkt op zijn minst al een stuk positiever dan woensdag. Een lekker loopje in het weekend en alles is weer vergeten!!

Anoniem zei

Ja, het is heel ambetant als je de trainingen moet onderbreken. Ik lees ook dat je de voorbereiding volgt naar de Marathon van Antwerpen toe en toch niet gaat deelnemen. Als je de trainingen in de benen hebt dan kun je toch evengoed meelopen en later op het jaar ook nog Berlijn meelopen??!!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Masochisten bekennen onder marteling alles ...uit dankbaarheid
(citaat vn Stanislaus Kostka) ha ha zou lopers ook euh ...verzorg je goed hé en prettig weekend

Anoniem zei

Op naar een pijnvrij en loopvol weekend ! Veel beterschap.