donderdag 31 januari 2008

Door de wind door de regen dwars door alles heen.

Zo voelde het toch een beetje vanavond tijdens de training.
Vandaag stond er een duurloop van 12km op het programma tegen 5:45/km met nadien een 10x100m spurtjes. Samen met het inlopen zouden we aan een 17 tal km komen vandaag.
Doordat mij echtgenote Ilse vandaag een kleine chirurgische ingreep moest ondergaan, en er dus voor een paar weken uitligt, moest ik er voor zorgen dat ik stipt om 20h00 terug aan de sporthal stond om de oudste dochter, en atlete in spee, op te pakken na de training.
Hierdoor zag ik me dan genoodzaakt om van de 12km een kleine 500m af te pitsen en de 10x100m te laten vallen wat mijn totale afstand dus reduceerde tot een kleine 15km.
Toch wel best tevreden van de training en gelukkig na de buien kunnen vertrekken. De wind was de helft van de tijd wel pal op de kop maar aan de andere kant hadden we hem dan de andere helft wel in ons voordeel.
Door een technisch probleem vandaag geen data van de Garmin, een idioot (lees ikzelf) was vergeten hem af te zetten met als resultaat een platte batterij!

2 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Amai een training in de storm ,das karakter hebben (ik heb de mijne verzet zenne) knap getraind ! ps veel beterschap voor het vrouwtje ,zorg voor mekaar en prettig w'end

Anoniem zei

knap getraind zeg, in zo'n snertweer!! Hopelijk komt alles rap weer oké met je vrouw!