dinsdag 22 januari 2008

Uittesten van mijn nieuwe schoentjes...

Het was droog vandaag en er stonden niet al te veel Km gepland vandaag de ideale omstandigheden om mijn nieuwe shoenen uit de kast te halen voor een test-run.
Eerst op het gemak ingelopen van bij mij thuis tot aan de sporthal om dan daar de piste op te draaien om daar mijn versnellingen, 10x300m aan 78sec , af te werken.
Daarna nog een toertje rustig rond de piste om dan de steven weer te wenden voor de tocht huiswaarts.
Thuis aangekomen hebben we de klok dan afgedrukt op een 9.8km en 1h en 1 minuut.
De schoenen heben de test goed doorstaan, het enige wat ik nog moet nakijken is of de binnenzool niet los lag want ik had de indruk dat deze lichtjes verschoof tijdens het lopen. Dit is iets wat echter zelf snel te fixen is met wat dubbelzijdige tape.
De schoenen in kwestie zijn de Mizuno Wave Inspire 3 en zijn dezelfde als mijn "oude" schoenen. Deze zijn echter eind vorig jaar in Amerika gekocht en waren dus merkelijk goedkoper dan in Belgie. Het prijsverschil is algauw 30 to 40%.
De gegevens van mijn trip vandaag zijn ook nu weer te vinden op Motianbased.

1 opmerking:

Anoniem zei

tot zaterdag dan, heb ook ingeschreven voor de 6 km op de keiheuvel