woensdag 30 januari 2008

Koud he

Man wat was he koud vanavond. 'k Ben zo rond een uur of 7 vanavond vertrokken voor een extensieve duurloop aan 6/km.
Goed ingeduffeld tegen de koud, maar na een 3 kwartier lopen begon ik het koud te krijgen aan mijn voorhoofd (het zweet dat vanonder mijn pet kwam leek daar te bevriezen).
Zo na een klein uurtje en een 10km op de Garmin kwamen we dan moe en voldaan terug thuis voor het welverdiende ontspannende zeer warme bad.
Ook vandaag zijn we weer langs het kanaal vertrokken, dan richting de Bleukens om dan een korte trip te maken door het centrum van Balen. Niet echt de mooiste omgeving voor een tochtje maar wel op de meeste plaatse voorzien van de nodige verlichting.

Ook nu kan je het toertje terug vinden op Motianbased.

Vandaag vroeg Ilse, mij lopende echtgenote, of ik effe kon komen helpen om ciske, neen niet de rat maar de pony, op de paardevan te zetten.
Dat had ik dus beter niet gedaan. Ciske had echt zijn zinnen gezet om absoluut niet op de van te gaan en sputterde dus danig tegen. Op een gegeven moment vertrekt die daar, het enige probleem was dat ik daar nog aanhing.
Ik dus mee want hij is iets sterker al ik. Dat was zo erg nog niet tot hij plots draaide en zijn poot op mijne poot placeerde.
Ik kan u verzekeren da doet dus geen deugd. Gelukkig zonder al te veel erg na een tiental minutjes was het voorval al terug vergeten en heb ik dus geen blijvend letsel opgelopen.
En ciske.... die heeft er volgens mij zels nog niks van gevoeld.
(Ik denk eer dat het nen ezel is met dat karakter)

2 opmerkingen:

marathonmanneke zei

hallo
je hebt al een paar keer op mijn bog gereageert , dus doe ik dit nu ook maar effe . Volgende keer hoop ik je op de club tegen te komen Ik herken je toch niet van de foto .
Deze avond moet ge al niet zoeken . Ik kan niet komen .
veel suces nog met je trainingen !

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

GEDULD !!! Met ciske , vroeger hadden wij ook "probleemladers" de jonge paarden laden wij met 2longes en dan kruisen langs achteren ,en eerst een voet op de laadbrug plaatsen ,en rustig beetje per beetje ... succes ;-)