donderdag 24 januari 2008

Waterford... heeft een hoop hellingen

Vanochtend wakker gebeld door mijn colega. De planning was om zo rond een uur of 6 vanochtend te gaan lopen maar door enkele technische probelemen (ik had mijn klok verkeerd ingesteld) was ik dus nog in dromeland toen mijn colega me wakker belden zo rond 8h15.
Ik dacht zo van wie belt er mij nu voor 6h in de ochtend... tot ik op mijn horloge keek.
Dan maar de planning aanpassen en 's avonds gaan lopen. Er stond 8km op de planning tegen 6/km.
Vertrokken langs de waterkant zo naar het park om dan de heling op te trekken verder de stad in. Hierna volgde de ene helling na de andere en ik was blij dat ik na 8km de deur van het hotel achter me kon toetrekken.
De data van de training kan ook nu weer zoals altijd worden teruggevonden op motianbased.
Vandaag heb ik zoals vele dagen ook weer rond geneusd op de vele blogs die ik zo nu en dan bekijk en was blij te zien dat 'Filip' terug was nadat hij besloten had om zijn blog te schrappen. Mischien is het een goed idee om hem een schouderklopje te geven op zijn blog om hem zo aan te sporen om te blijven bloggen.

Geen opmerkingen: