maandag 14 januari 2008

Dag een in San Francisco...

3h00 vanochtend werd ik wakker... toch maar blijven liggen tot 4h30 om dan uiteidelijk maar uit mijn bed te komen. Ik ben nog niet echt aangepast aan de locale tijd.
Dus om 5h00 naar de gim van het hotel geweest om een 20tal minutjes op de fiets wat los te fietsen. Daarna veel koffie en een enorm onbijt zo rond 6h30 (vroeger was het hier niet open) om dan effe het thuisfront op te bellen en dan zo rond het verschijnen van de zon er op uit te trekken voor een verkennende ochtendsesie lopen, het was intussen al 7h30.
Ongeveer een 1h en 20 min gelopen, een 12 tal km, tegen een hartslag van 165. Ik had wel betere wat minder gegeten, de eieren met spek lagen duchtig op de maag.
Hierna nog effe buiten in de whirlpool gaan zitten en wat baantjes getrokken en we zijn klaar om vanmiddag te beginnen met de company meeting (zal zo wat ongeveer slapenstijd zin voor mij ;-) )
Foto's van mijn trip zijn terug te vinden op picasa web.

1 opmerking:

Stefaan zei

Hallo, 't is mijn eerste bezoekje en het bevalt me uitstekend. Bedankt voor de aanmoedigingen ivm met de LPMM. Blijven trainen en tot in den draai