zaterdag 19 januari 2008

Opnieuw terug in het oude continent

Na alweer een lange dag in het vliegtuig, ongeveer een 15-tal uurtjes, zijn we vanochtend met wat vertraging geland in Zaventem.
Hier ben ik dan een van de buren tegen het lijf gelopen die blijkbaar de hele week in Newark (in de omgeving van New York) heeft gezeten.
Na aankoms was de kaars uit en heb ik mezelf in de zetel genesteld om dan zo rond de middag wakker te schieten.
Om toch maar een beetje een fris gevoel te krijgen in de kop heb ik dan maar besloten om een 50 tal minutjes de beentjes gaan te strekken en wat rustig te gaan uitlopen.
Morgen staat er dan nog een trage duurloop op de planning samen met de colega's van de club (hopelijk raak ik dan uit mijn bed want ik was net aangepast aan de tijdzone in San Francisco).
De Motianbased data voor deze week:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Zaterdag

Geen opmerkingen: