vrijdag 25 januari 2008

Rustdag vandaag

Vandaag staat er een rustdag op het programma. Ik ga hiervoor extra mijn best doen....
Dit kwam goed uit want het was me wel weer een trip vandaag. Vanochtend om 7h30 de bus van het hotel genomen, had natuurlijk net de bus van 7h00 gemist, om dan rond 7h45 op de luchthaven van aan te komen. Snel door de security om dan snel naar het verste puntje van de luchthaven te wandelen.
Hier aangekomen de gate opgezocht want boardding begon al om 8h00 (ik was wel de eerste passagier op het vliegtuig).
Zo rond 8h30 opgestegen om dan om 11h00 aan te komen in Charleroi. Hop de wagen in en dan richting Turnhout, ik had namelijk besloten om een oud collega te gaan opzoeken en een grote koffie te gaan drinken.
Dit resulteerde in een aankomst thuis zo rond 14h30 waar ik dan ontdekte dat ik mijn Blackberry kwijt ben, die van't werk dan toch. :-(
Hopelijk vinden ze hem terug...
Nog effe wat administratieve dingen afhandelen en dan zit de dag er alweer op voor vandaag.
Voor morgen staat de natuurloop in de keiheuvel geprogrameerd. Daar ga ik net als Bob de 6km lopen.

Geen opmerkingen: