vrijdag 4 januari 2008

Eerste groep training van het jaar


De eerste groep training van het jaar zit er weer op. Niet echt verlopen zoals het op de planning stond door de weersomstandigheden, het was namelijk gevaarlijk glad op somige plaatsen door de sneeuw, maar we hebben het er al bij al zonder kleerscheuren vanaf gebracht.
Het weer heeft er ook voor gezorgd dat we de 10 versnellingen die gepland waren veiligheidshalven maar hebben overgeslagen.
Door omstandigheden ben ik wel in de verkeerde group terecht gekomen en heb ik dus mijn training niet aan het vooropgestelde tempo van 5:45 maar aan 5:30 afgewerkt. Ik was namelijk in een te hoge groep terecht gekomen.
Na de training nog even de training van Nele gevolgd en dan nog snel even de cafetaria in om nog een aantal vrienden een goed loopjaar toe te wensen en ne welverdiende donkere Tongelo te nuttigen.
Voor de mensen die ik niet gezien heb donderdag alvast mijn beste wensen voor 2008 en een blesurevrij jaar.
Trainingsdata: http://trail.motionbased.com/trail/activity/4720742

Geen opmerkingen: