donderdag 3 januari 2008

Kanaaltocht in the donker

Gisteren als training een kleine kanaaltocht afgelegd langsheen de kempische kanalen. Het was een eenzame, donkere, koude en rustige omgeving. Dus ideaal om met de IPhone op mijn kop een 13 tal Km af te haspelen tegen een gezapig tempo.

Ik moet wel zeggen het heeft wel iets zo in het donker langs de kanaaldijk te lopen. Gelukkig had ik wel voor verlichting gezorgd, het was op bepaalde plaatsen wel erg donker.
Waar ik wel van opkeek was dat er nog MTBikers op pad waren...

De gegevens van deze training kunnen worden bekeken op http://trail.motionbased.com/trail/activity/4702366.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gevonden, en wat ze verkopen in die boot, daar wil ik de training wel voor onderbreken

Anoniem zei

ha wim, ook een blog, goed zo !
tot één dezer