donderdag 24 januari 2008

Op een drafje door Waterford

Vanochtend om 6u liep de wekker af, dit keer was het wel juist, tijd om te gaan lopen.
Schoentjes aan en dan eerst 2km inlopen hierna begon de echte training 8km tegen 5:45/km. Niet gemakkelijk om hier een constant tempo te houden met al de heuvels bergop ging het soms tegen 5:55/km en dan bergaf soms zelfs tegen 4:30/km.
Volgens mijn Garmin heb ik gedurende de training 205 hoogte meters gedaan, niet echt astronomisch veel maar tog genoeg om te voelen in mijn beentjes na de training.
De laatste 2km waren dan nog voorzien om uit te lopen en een 10 tal korte versnellingen af te werken van 100m, hier heb ik niet gekeken naar de afstand en heb ik zowat op het gevoel wat versnellingen afgewerkt.
Moe maar voldaan kwamen we dan tegen 7h30 het hotel binnen gewandeld. Tijd voor een douche en een uitgebreid Iers ontbijt, kwestie van de verloren calorieen zo snel mogelijk aan te vullen.
Nog snel de koffers ingepakt om dan te vertrekken naar AOL. Vanavond staat dan de rit naar Dublin geprogrameerd want morgen ochtend om 9h00 staat Ryanair alweer klaar oms me terug naar ons thuisland te transporteren.
Ook vandaag kan je de trainingsdata terug vinden op Motianbased.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,

het is de eerste keer dat ik hier terecht kom. Blogwereld is toch groot!!! Leuke blog en knappe training.

Groetjes