donderdag 27 augustus 2009

Zijn we er klaar voor?

Vandaag hebben we de laatste training afgewerkt voor de wedstrijd van dit weekend in Mol, waar we 10km gaan lopen. Ik ben er zelf nog niet goed uit wat de doelstellingen zijn dit weekend, doorlopen of marathon tempo veel zal afhangen van het weer.

Voor vandaag stond er nog een extensief duurloopke op het programma van een 8km met in en uitlopen gevolgd door 10 versnellingen van 100m tegen 24sec. Best wel pittig maar morgen dus een welverdiende rustdag.

De training werd vrij goed verwerkt en tijdens de spurtjes heb ik eens vol doorgegaan om mezelf eens wat te testen. Laten we zeggen dat Bolt nog geen schrik moet hebben, ik zal zelfs nog niet bijna op de foto staan met mijn 17sec op 100m.

Links en rechts heb ik al wel vernomen dat er wat bloggers zullen aanwezig zijn dit weekend en wie weet zie ik jullie daar wel voorbij vliegen.

Start tijd6:31 PM
Afstand13.8 km
Duur1:27:37
Snelheid06:10 min/km
map

2 opmerkingen:

Tiny zei

succes voor zondag.

geert zei

ach ja; niks forceren ... bij regen, ontij en 6 Beaufort in de verkeerde richting is het beter om je marathontempo te oefenen dan je halfdood te lopen.
Succes!