maandag 31 augustus 2009

Training 8/31/2009

Vandaag was het einde van een intensieve trainingsmaand met 295km op de loopteler en de start van een nieuwe uitdaging in mijn IT loopbaan. Vandaag werd ik inderdaad om 9u verwacht in Brasschaat om mijn eerste dag te gaan werken bij Klina mijn nieuwe werkgever.

Een beetje nerveus in de ochtend maar dit was al snel achter de rug na dekennismaking met de nieuw colegas van het IT team. Ik zie er al naar uit om me hier weer volop op een nieuwe uitdaging te storten.

Vanavond was er dan ook nog wat tijd om een ontspannen training af te werken, er stonden 8 extensieve kilometers tegen 5:30 geprogrameerd, deze werden dan ook met veel plezier afgehaspeld.
Start tijd8:15 PM
Afstand8.1 km
Duur0:43:44
Snelheid05:23 min/km
map

3 opmerkingen:

marathonmanneke zei

Wel een beetje snel he manneke ! :-) Ge moest de mijne zijn !! :-)
tot morgen ??

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ontspannen na al die kmters is soms wel nodig hé , en veel succes alvast bij de nieuwe job zie je wel dat al die zenuwkes voor niks nodig waren :-)

Wendy zei

En er komt nog een serieuze trainingsmaand aan!! Veel succes op je nieuwe werk!!!