donderdag 6 augustus 2009

Veranderingen....

De dag begon vandaag zeer goed, ik moestnamelijk naar Brasschaat om er een handtekening te gaan zette onder mijn nieuw contract. Binnen kort ben ik dan officieel: IT Toepassingsverantwoordelijke voor het hospitaal Klina in Brasschaat.

Het reizen en de onregelmatige uren begonne zijn tol te eisen en de pret om voor mijn vorige werkgever te werken was er al een paar maanden af. Dit gecombineerd met een financiele crisis en de onzekerheid binnen een kleine organisatie met tegen vallende verkoop binnen Europa deed me besluiten om een meer locaal verankerde job te zoeken binnen een sector die minder crisis gevoelig is.

Binnen een paar weken kan ik dus aan de slag in een nieuwe omgeving en start ik een nieuw hoodstuk in mijn professionele leven.Vanavond stond er nog een progressieve duurloop op het programma van 16km: 4km aan 6:00, 4km aan 5:45, 4km aan 5:30 en als afsluiter 4km aan 5:15.

Met dit weer een echte martelgang maar we hebben het overleefd, onderweg dacht ik wel ,toen we tegen 5:30 liepen, straks nog tegen 5:15 pfff maar eens we er aan begonnen ging het plots terug wat vlotter en viel het al bij al nog goed mee.

Na de training was het echt wel tijd om het verloren vocht terug aan te vullen en de PomTon ging dan ook vlot binnen.

Morgen rustdag, we hebben het verdiend deze week, maar ik denk dat ik een kort ontspanne toerke ga maken met de fiets.
Start tijd6:31 PM
Afstand16.0 km
Duur1:22:17
Snelheid05:31 min/km
map

3 opmerkingen:

RunningRonald zei

kijk, dat klinkt goed, zo'n nieuwe functie. Ik zeg, minimaal een paar functieschalen hoger :)
Mooi gelopen weer in een denk ik net zo'n warm Belgiƫ als Nederland

Tiny zei

Succes in je nieuwe job. Wel de tijd vinden om te trainen natuurlijk.

Wendy zei

Proficiat met je nieuwe baan, en knap gelopen in deze warmte!!