woensdag 19 augustus 2009

Training 8/19/2009

Vanochtend werd er vroeg opgestaan om er zeker van te zijn dat ik de warmte ging voor zijn als ik ging lopen. Hierdoor stonden we on 7h al bijna bij de bakker voor wat vers brood voor na de training.

Rond half acht vertrokken we dan langs het kanaal voor een verfrissende start van de dag, een extensief loopje van 8km op nuchtere maag.

Ook vandaag gewoon vertrokken langs het kanaal, ik hou er wel van om langs het water te lopen, en na een kilometer of 4 op mijn stappen teruggekeerd. Na een drie kwartier stonden we terug thuis en na een verkwikkende douche konden we dan het welverdiende ontbijt naar binnen werken met de nodige koffie.

In de late namiddag ben ik dan nog met de kinderen naar de oma getrokken om wat afkoeling gaan te zoeken aan het zwembad.

De voorspellingen voor morgen beloven weer niet veel goeds voor de training, temperaturen tot 36 graden hier in de Kempen, het belooft weer zweten te worden.

Start tijd7:25 AM
Afstand8.1 km
Duur0:43:02
Snelheid05:20 min/km
map

1 opmerking:

Wendy zei

Pff, hopelijk is het morgen beter hé, zit hier opgesloten in mijn huizeke, heb jammergenoeg deze week niet de mogelijkheid om s'morgens te gaan lopen.