zaterdag 8 augustus 2009

Weidepad

De laatste rustige dag zonder de kindjes, dus tijd om nog eens goed uit te slapen en van een kalme ochtend te genietten.

Na het ontbijt, de koffie en de krant, ging ik me dan klaar maken om een extensief trainingske af te werken van 12km. Het leek me vandaag de ideale dag om het weidepad in Balen-Scheps nog eens te gaan lopen een wandeling van een 7km (volgens de brochures) midden in de velden tussen Scheps en Olmen.95% onverhard en stukken dwars door enkele weiden in de bovenloop van de vallei van de Grote Nete in Olmen-Balen een pracht stukje naruur.

De temperatuur lag vandaag rond de 20 graden een pak minder dan de voorbije dagen en dus bijna ideaal loopweer.

Kwa drukte is het hier ook echt genietten gedurende de training ben ik welgeteld 2 personen tegengekomen, ook lopers, die ik in tegengestelde richting kruiste.

Straks gaan we de kinderen afhalen die een weekje op kamp geweest zijn in Meerhout met de Chiro en kunnen we daar dan nog aanschuiven aan de barbecue.

Op werkvlak is de kogel ook door de kerk en mijn oude werkgever heeft me verteld dat ik op 21 Augustus mijn laatste dag doe dus nog 2 weekjes, dan een weekje vacantie om dan een verse strart te maken binnen 3 weken bij Klina, ik kijk er nu al naar uit.
Start tijd9:59 AM
Afstand12.7 km
Duur1:08:43
Snelheid05:24 min/km
map

Geen opmerkingen: