zondag 14 februari 2010

Ontiechlijk vroeg...

Voordat de haan vandaag drie keer kon kraaien (volgens mij zat hij nog bij de kippen op stok) rammelde de wekker me vandaag al wakker op een onzalig vroeg uur voor ne zondag morgend.

Vandaag had ik immers met Mario afgesproken om 7h om een toerke mee te lopen samen met Wendy en Stefke. Na een stevig onbijt (eikes met spek) konden we dan richting Mario vertrekken om daar de rest van de bende aan te treffen.

Stipt om 7h trokken we er op uit, de tocht van vandaag ging richting Prinsenpark. In het donker werd er gekozen om via de weg naar ginder te lopen om dan op de terug weg een aantal bospaden op te zoeken. In het Prinsenpark werd dan ook nog eens een toerke van een 6-tal kilometers afgewerkt. Op het einde werd er nog een kleine lus bijgevoegd om toch maar aan die 22km te komen (de reden hiervan kan je op de blog van Stefke en Mario terug vinden).

Na een gezellig tochtje, doorspekt met de nodige fun en leute, stonden we na een tweetal uurtjes opnieuw bij Mario voor de deur. Voor herhaling vatbaar en volgende week staat het alvast in de agenda.

Start tijd6:57
Afstand21,7 km
Duur1:59:18
Snelheid05:30 min/km
map

3 opmerkingen:

Wendy zei

Plezant hé, en dan heb je nog zo'n hele dag voor je!

stefkerun zei

gelukkig had ik geen spek met eieren gegeten want na het lopen toen ik thuis kwam stont er een ontbijt klaar met alles er op en aan.Ik vertrek alleen op 1 banaan en dat gaat voor mij.Het kan wel eens zijn dat we om 6.30u vertrekken maar dat zal met de 30 km zijn.tot zondag

Tiny zei

Las het al bij Mario dat jullie een gezellig duurloopje maakten.