donderdag 21 januari 2010

Probleem oplossend lopen....

Toen we vanavond op weg waren naar huis kregen we vanuit het ziekenhuis al telefoon over wat problemen met een van de systemen. Gezien het feit dat ik vandaag van wacht was moest er eens thuis gekomen tussen het klaarmaken van de spagetti saus, me omkleden voor de training en het ophalen van de kids er snel een aantal dingen worden rechtgetrokken via de PC. Dit alles binnen een tijdspannen van een krap uur, het verkeer stak vandaag ook al tegen.

Dit resulteerde dan in het maar net op tijd , eigelijk al iets te laat, aankomen op de training. Hierdoor moest ik al direct uit mijn sloffen schieten om de loopmakkers in te halen voor we aan de feitelijke training zouden beginnen.

Eens aangekomen aan de Alma konden we dan beginnen aan de training, een 8km snel extensief loopje, ofwel 2 toerkes van 4km op de Heidehuizen aan een tempo van 5:15 min/km. Gevolgd door 10 korte versnellingen van 100m in 22 tot23 sec.

Alles werd zonder al te veel problemen mooi verteerd en we konnen er dan ook nog een sputje uittrekken om toch maar net dat groene licht te halen op de ring ;-).

Hierna stond dan de verkwikkende douche op het programma, maar al snel bleek dat er tijdens het lopen nog wat berichtjes waren achter gelaten en hierdoor moest ik dan ook snel rechtsomkeer maken richting thuis om de problemen via het internet op te lossen. Te zeggen dat ik al aan de deur van de kleedkamer stond... :-(.

Al snel bleek het een probleempje te zijn waar ik zelf niet veel aan kon doen. Mijn colega's, die vandaag toevallig aan het werk waren voor een upgrade, die ik gecontacteerd had via mijn hulplijn haddden inmiddels het probleem al geidentificeerd en opgelost. Na nog snel wat gebruikers te hebben geinformeerd konden we dan uiteindelijk onder de douche kruipen om het, inmidels al opgedroogde, zweet van me af te spoelen.

Nu nog effe met de luie krent de zetel in om nog wat te ontspannen...
Start tijd18:32
Afstand12,6 km
Duur1:17:58
Snelheid05:49 min/km
map

3 opmerkingen:

geert zei

op die manier aankomen heeft als voordeel dat je al opgewarmd bent hé ...

www.giventofly.nl zei

Niks mis met een potje ontspannen, helemaal niet na de inspanning =D

Wendy zei

Gelukkig kan je het van thuis uit wat regelen, anders moest je terug de baan op! Leuke training!