dinsdag 26 januari 2010

Lege batterij...

Normaal gezien hadden we gisteren de loopschoentjes ook moeten aantrekken voor een extensieve duurloop. Een stevige kopvalling besliste er echter anders over, kop vol snot, moe en niet echt in topvorm zat ik al vroeg onder de wol om mezelf wat rust te gunnen

Met de nodige medicatie tegen een lopende neus ging het vandaag al een pak beter en konden we vandaag dan toch naar de training trekken. Er stond een zeer stevige weerstands training op het programma in de vorm van een pittige piramide loop: 3x (400 600 1000 600 400) met 200 rust en 600 rust tussen de reeksen dit alles aan een tempo van 24sec/100m ofwel 4min/km. Best wel een pittige training voor mijn niveau waar we dan ook alles voor uit de kast moesten halen.

De Garming gaf het al snel op, 'k was hem weer eens vergeten op te laden, en dus most ik vertrouwen op de feedback van de groep om te controleren of het tempo goed zat, ik loop namelijk liefst voorop, maar vanuit de groep geen klachten blijkbaar werden de tempo's mooi op tempo gelopen.

Op het eind van de training waren we met zijn allen toch weer blij dat het er op zat, het was voor iedereen een training a la limiet geweest en bij iedereen was de baterij zo goed als af geloof ik wand de uitlooprondjes waren zeer beperkt.


Start tijd18:31
Afstand3,5 km
Duur0:30:00
Snelheid07:07 min/km
map

1 opmerking:

Wendy zei

Dat is inderdaad een stevige training! Verzorg je nog maar goed hé, zo'n valling kan wel een tijdje aanslepen.