donderdag 31 december 2009

2010 nog heel even wachten...

Ook op de laatste dag van het jaar wordt er niet stilgezeten en vonden we nog wat tijd om een laatste loopje van het jaar af te werken. Op het schema stond nog een laatste snelle extensieve loop van 8km te wachten om afgevinkt te worden.

Dit brengt het totaal aantal gelopen kilometers voor dit jaar op 2967, net onder die magische grens van 3000. Deze afstand werd afgelegd in 267 trainingen of wedstrijden. De gemiddelde afstand per sessie was 11,1 km en het gemiddelde tempo was 5:53 min/km met een gemiddelde hartslag van 151.9 bpm. Intussen heb ik dan meer dan 200.000 kcalorieën verbrand

Dit jaar heb ik ook succesvol mijn pr's op de 5km, 10km, 20km, 1/2 en hele marathon verbeterd. Ik heb dan ook mijn 2e marathon op mijn naam geschreven.

Ik ben dit jaar ook alweer een loopgroepje opgeschoven en draaf nu mee rond met groep 4 bij het marathon team van Vabco Mol.

Nu reste ons nog luttele uurtjes tot 2010 start van alweer een sportief jaar hopelijk even goed als dit jaar en blesure vrij. Dit zowel voor mezelf als voor al de FB-maatjes als de tweeters. Geef er alvast een lap op...

Start tijd
13:36
Afstand
8,0 km
Duur
0:41:40
Snelheid
05:12 min/km
map

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

nog eventje.. en dan is het zo ver! een super 2010 gewenst Roadrunner

Marc zei

Beste wensen voor een gezond en sportief 2010