zondag 6 december 2009

Crossen door de bossen

Vanochtend had ik me een beetje overslapen en was het te laat om nog te vertrekken om met de club te gaan lopen aan port avontura. Maar niet getreurd de planning werd gewoon wat aangepast en het uurtje uitlopen werd gewoon verschoven naar de namiddag.

Dit gaf me dan wat tijd om de pizza deeg te maken en een cake te bakken, die beiden goede punten scoorde bij de kids.

In de namiddag hielden we dan met een half oog de buienradar in het oog om een gaatje te vinden in het wolkendek om toch niet te nat te worden tijdens ons rondje uitlopen, 'k weet het ik ben een watje en ik smelt van wat water....

Het tochtje van vandaag ging na wat weg trainingen de bossen in, lekker ploeteren in de modder. Niet dat ik zo ellegant door de bossen struinde, zoals het koppel reeën die ik een twee tal keer zag voorbij vliegen, maar we hebben ons in ieder geval toch wel recht gehouden. De regen bleef ook achterwegen, en buitn wat opspattend water zijn we dan ook drooog thuis gekomen.
Start tijd15:31
Afstand11,9 km
Duur1:09:37
Snelheid05:46 min/km
map

1 opmerking:

www.giventofly.nl zei

Applaus!!! Het is mij niet gelukt om droog te blijven......