zaterdag 24 oktober 2009

Samen met de dochter op stap...

Na een dagje rust was het vanochtend weer tijd om de schoentjes aan te trekken voor een progresief loopje.

Na het inlopen moest er per 2km een 15 sec. van het tempo worden afgeknepen. Ofwel 5:45min/km, 5:30 min/km, 5:15min/km om dan uit te komen op een tempo van 5:00 min/km op de laatste 2 km.

Vandaag gin Nele met me meefietsen om me wat gezelschap te houden, zij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om hier en daar een fotoke te maken van de "papa in actie".

Na het ontbijt trokken we er dan op uit voor een tochtje van 11 km, uitgestippeld op een goed fietsbare route, dus niet de bossen in maar op de verharde wegen.

De pijn en stijfheid is inmiddels uit de benen verdwenen en de toch wel pittige training werd dan ook zonder al te veel moeite verteerd.

De versnellingen werden mooi volgens schema gelopen. Nele haar tetter stond intussen niet stil en fietste van tijd tot tijd voorop om een fotoke te trekken.

Zelfs een zelfportret stond op het apparaat (Hier rechts afgebeeld).


Start tijd
9:09
Afstand
10,5 km
Duur
0:58:07
Snelheid
05:30 min/km
map

3 opmerkingen:

Tiny zei

Goed herstelt van Amsterdam zo te lezen. Knappe dochter!

Wendy zei

Leuk zo'n toerke samen met de dochter!!

Jess zei

wauw 28kg da's ni min! chapeau! bij mij was het vorige keer 8kg die er in no time af was. het is echt een fantastische manier van eten/leven en ik ben eigenlijk heel blij dat ik er terug mee begonnen ben!

als alles goed gaat kom ik naar Mol ja!