donderdag 6 maart 2008

Te laat om er nog op uit te trekken

Na alweer een lange dag vergaderen is het er vandaag overgeschoten om nog gaan te lopen. Ik was pas om 20h00 terug in het hotel en na een geweldige lunch in "Leo le Couchon" is het er vandaag niet van gekomen.

Als je ooit in de buurt van Rennes bent is dit restaurant een echte aanrader een zeer goede keuken voor een zeer goede prijs. De gesmolten kaar met gepeperde karamel als desert aleen al is een bezoek meer dan waard.

Vandaag hebben we ook de resultaten en de lichtjes aangepaste schema's van de lactaat testen terug gekregen.

Eerste 2000
Tweede 2000
Derde 2000

600
Tijd Pols Lakt Tijd Pols Lakt Tijd Pols Lakt Tijd Pols Lakt
9.59 172 1.8 9.40 172 2.4 9.19 177 3.8 2.09 177 6.7

De laatste 600 heb ik niet echt goed gelopen, niet wetende wat er van te verwachten, en ben ik voor mijn doen niet echt hoog in hartslag gegaan en dit had dus sneller gemoeten. Voor de rest dik tevreden want de resultaten wijzen uit dat ik inderdaad op het goede niveau aan het meetrainen ben. De gedetaileerde info hoop ik nu zaterdag van Jos te kunnen achterhalen.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vergaderen, zitten, eten en het lopen erbij inschieten. Wat doet je gewicht? Je testlijst ziet er goed uit.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Moest ik dat doen !!!! HO HO !! mijn BMI zou hoger zijn dan mijn IQ ;-)

Anoniem zei

gelukkig gebeurt dat niet te vaak dat je een training onverwacht moet laten vallen he, anders zouden ze je kunnen rollen. Mooie lactaattesten!