zaterdag 1 maart 2008

Lange versnellingen in het Prinsepark

Vandaag stonden er lange versnellingen van 3km op het programma. Na het inlopen zijn we vertrokken voor 3 keer 3km tegen 4:45/km.

Ook vandaag waren we weer maar met 3 man om er aan te beginnen en na de 2de versnelling nog maar met 2. Uiteindelijk hebben we alles dan toch aan het beoogde tempo afgelegd zonder noemenswaardige problemen.

Nadien nog een toertje van 3km uitgelopen en de eerste 15km van een nieuwe maand zitten er al weer op.

Vandaag heb ik ook effe bij Mario gestaan en wat plannen gesmeed voor Drunen volgende week. Afhankelijk van de resultaten van de lactaat testen ging hij ofwel doorlopen ofwel hazen voor iemand anders. Ikzelf ben nog een beetje aan het twijfelen wat ik ga doen ofwel probeer ik om rond 1h40 te geraken ofwel blijf ik bij de mensen van mijn groep en zie ik wel waar ik uitkom. Het zal een beetje van de vorm van de dag afhangen.

De gegevens staan ook nu weer op Motionbased (weinig tot geen gps ontvangst in het prinsenpark)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie training om een maand mee te beginnen!!

Anoniem zei

Hallo Geert ik heb mijn FR 305 weer aan de praat dus kan nu weer met een gerust hart trainen. vandaag duurloop gedaan met 4 versnellingen van 3 km. Totaal zo'n 27 km. Ik lees dat jij ook versnelingen loopt in een duurloop of wissel jij dit gewoon de duurloop door een aantal versnellingen.
www.hansdeloper.web-log.nl

Groet Hans uit Deventer