woensdag 5 maart 2008

Rennen in Rennes

Vanochtend om 4h ging de wekker al tijd om op mezelf uit mijn bed te slepen na een vermoeiende avond. Om 7h30 vertrok immers het vliegtuig naar Lyon van daar ging het dan verder naar Rennes.

Na een lange dag van vergaderen zijn we dan uiteindelijk in het hotel geraakt snel wat gaan eten om dan zo rond 20h30 de loopschoenen aan te binden om te vertrekken voor een training van 10km aan 6/km.

Na een 2 tal km had ik echter technische problemen met mijn Garmin, geen beeld meer, en ben ik dus zowat op het gevoel en mijn analoge swatch de rest van de training wat zitten rond dwalen in Rennes na ongeveer een uur dacht ik zo ongeveer 10km te hebben afgelegd en ben ik dan maar gestopt (na een paar keer rond het hotel te draaien) om dan tot de constatatie te komen dat ik maar 9,2km had afgelegd tegen 6.15/km Goed genoeg voor vandaag na toch alweer een vermoeiende dag.

Gisteren hebben we ook onze lactaat proeven afgelegd bij dr. Jan Olbrecht. Doordat deze zijn uitgelopen en ik dus vandaag al om 4 uur uit mijn nest moest heb ik niet kunnen wachten op de uitslag en zal ik dus tot dit weekend moeten wachten voor het definitieve oordeel.

De gegevens van de dwaaltocht door Rennes kunnen julie alvast vandaag al bekijken op Motionbased.

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Druk druk druk ...een bezige bij en dan nog tussenin je schema afwerken ,karakter en organisatie ??? een mooie combinatie ,chapeau !!