woensdag 19 maart 2008

Barcelona


Dinsdag vandaag dus dit moet Barcelona zijn. De eerste keer hier en echt een meevaller. Mooie stad goed eten, al weet ik voor de helft niet wat ik bestel, en een prachtige kustlijn om lange versnellingen af te leggen.

Vandaag stonden er lange versnellingen op het programma, 10x1km tegen 4:45 en 4:40/km door mijn aanhoudende problemen met de garmin weet ik voor de helft niet hoe snel ik gelopen had maar ik had er wel een goed gevoel bij. Het goede weer hier zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben, een 15 tal graden licht bewolkt en bijna geen wind.

Zoals de planning er bijligt ga ik de volgende maanden nog regelmatig Barcelona mogen bezoekken en kijk ik er wel naar uit om de stad een beetje beter te leren kenen en ze al lopende te verkennen. Vandaag zijn we al aan de Sagrada Familia geweest het meesterwerk van Gaudi. Echt overweldigend en de mooiste kerk die ik ooit heb mogen bewonderen. Het hotel zelf ligt dan ook nog eens aan de Torre Agbar een van de herkennings punten van Barcelona en een locatie waar de marathon een aantal weken geleden is doorgekomen.

Morgen vroeg zijn we alweer op de terugweg naar Belgie om daar de koffers te pakken om voor een weekje te gaan skien.

Volgens de planning staat er het volgende nog geprogrameerd maar dit zal hier en daar worden aangepast omwille van de skivacantie.

DATUM
AANTAL KM
TRAININGSSCHEMA WIM

REC EXT INT TOT
17-Mar-08


0 Rustdag, sauna, massage
18-Mar-08 6
10 16 Inlopen 10x1 km aan 4.45/4.40 R 3 min uitlopen
19-Mar-08
6
6 Extensief aan 6.00
20-Mar-08 3 16
19 Inlopen 16 km aan 5.45 uitlopen
21-Mar-08 4
8 12 Inlopen 8 km aan 5.30 uitlopen
22-Mar-08 28

28 Vetloop aan 6.20 sporthal 9 uur
23-Mar-08


0 Rustdag
TOTAAL KM 41 22 18 81
PROCENT 51 27 22 100

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou international, jij maakt je km's wel.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

IK WIL JOU JOB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-) leuk zeg overal de loopschoentjes mee ?? Veel plezier op Skiverlof hé