dinsdag 11 maart 2008

Eerste kilometers op Zweedse bodem

Na een lange dag achter de computer ben ik eerst effe snel Stocholm ingetrokken om een hapje te eten. In een gezelig Libanees restaurant heb ik genoten van een goed stukje lamsfillet met de nodige lekernijen uit het midden oosten.

Hierna was het tijd om terug richting hotel te trekken om de loopschoentjes aan te trekken voor een redelijk korte intensieve training. Op het programma stonden 2 reeksen van 5 keer 300m tegen 81/78 sec.

Vlakbij het hotel heb ik een atletiek piste gevonden waar ik 's avond om mijn gemak mijn training kon afwerken (een van de weinige positieve dingen van dit hotel).

Na een goed uurtje training en een goede douche is het nu tijd om het licht uit te draaien en wat te slapen.

Voor de geintereseerde de gegevens kunnen ook vandaag weer worden gevonden op Motionbased.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor je werk daar?

Geniet toch van die Zweedse bodem... laat je loopschoenen op tijd eens buiten.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Haaaa ! buitenlandse stages lopen !!zooooo is 't niet moeilijk hé van goed te presteren ;-) geniet in elk geval tussen je werk en trainen

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Waar kan ik hier mijn IT diensten aanbieden zodat ik ook op die plaatsen allemaal kan gaan lopen ???? ;-)

Anoniem zei

Atletiekpiste? Het lijkt me anders wel leuk om daar zo langs het water te gaan lopen. Het ziet er daar prachtig uit!