zaterdag 16 mei 2009

Een druk dagje

Vanochtend stond er een traage training op het programma, 8km uitlopen tegen 6:00/km, dit vooral voor de mensen die gisteren een wedstrijd hadden gelopen. Gezien ik er weer alleen voorstond van mijn trainingsgroep ben ik echter met Michel van een paar groepjes hoger vertrokken.

De bedoeling was om het 11km traag extensief te maken, voor mij toch. Na een mooie tocht rond de molse meren in de omgeving van portaventura was het na een klein uurtje al gedaan met de training.

Start tijd9:01 AM
Afstand10.6 km
Duur0:59:16
Snelheid05:36 min/km
map

Na de training was het dan tijd om mijn oude moto naar zijn nieuwe eigenaar te brengen. Na het nodige duw, trek en sjor werk had ik hem veilig in de paardenvan gekregen. Vlak na de middag trok ik dan naar Kerkhoven om de moto te gaan afleveren.

Na de nodige formaliteiten stond ik klaar om teru huiswaarts te keren toen de nieuwe eigenaar naar de sleutels vroeg van de moto. Ooooops die lagen nog op de tafel thuis. snel nog effe heen en weer om de sleutels af te leveren.

Nu kon het plezante stuk beginnen. Het bestellen van mijn nieuwe fiets. De wagen dus richting fietsen maker om de bestelling te plaatsen.

Dit wordt ie dan:


Speciallized Allez Kader 08


Fulcrum wiellen


Shimano 105 groep

Hier en daar nog wat andere stukken zoals een stuur, zadel en pedalen, 't shijnt dat dat handig is.

Beetje mixen en de fiets zal klaar staan op dindag. We kunnen weeral aftellen naar iets en we weten weeral waarvoor we werken...

Dinsdag of woensdag dan ook in premiere een fotoke van mijn nieuwe stalen ros.

Geen opmerkingen: