donderdag 10 april 2008

Relativiteit

Vandaag nog eens een doordeweekse training kunnen afwerken met de collega lopers van de club. Dit was alweer een paar weken geleden en we hebben nadien dan ook eens goed kunnen napraten over de laatste weken.

Er stond vandaag weer een lange duurloop op het programma 25km tegen 6/km goed voor 2 en een half uur lachen en zeveren over de meest onnozele en onbenullige zaken. Als het maar onzin is is op dat moment het motto. Goed gelachen en echt genoten en de training was voorbij voor we het wisten.

Na de douche dan snel de kantine in om wat verder te zeveren en te zagen tussen pot en pint. Hier hebben we dan een collega loopster tegen het lijf gelopen die we al een aantal weken niet meer gezien hadden. 9 weken om exact te zijn, 9 weken zonder lopen ik kan het me momenteel niet inbeelden.

Wij voldaan omwille van de lange duurloop maar zij was dolgelukkig omdat ze gisteren voor het eerst nog eens 15 minuten had mogen lopen, geluk is op dat vlak toch zeer relatief. Langs deze weg wil ik haar dan nog veel beterschap toe te wensen en hopelijk is dit een nieuwe start voor haar na weken van fysische ellende.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is dat toch een groot goed. Om lekker te kunnen lopen en ondertussen en nadien oeverloos slap geouwehoer!!Ik kan me nauwelijks iets beters voorstellen!! Heet dat bij jullie ook de zevende hemel?