dinsdag 15 april 2008

Aftellen

De laatste rustige week is ingezet met een extensief duurloopje van (16km) 15km aan 6/km. Iedereen zit zowat met zijn gedachte in Antwerpen.

De marathon lopers hopen dat ze het gaan halen en liefst nog in een goede tijd en de tien mijlers zitten te denken aan eventueel een verbetering van hun persoonlijke tijden.

Ikzelf zit gewoon af te tellen om er aan te beginnen, het word voor mij de eerste wedstrijd waar ik voor iemand ga hazen, meer bepaald mijn vrouw Ilse, qua tempo moet het wel lukken maar ik moet verdomd goed gaan oppassen dat ik niet te snel ga lopen voor haar.

De rest van de trainingsweek ziet er als volgt uit:

DATUM AANTAL KM TRAININGSSCHEMA WIM
REC EXT INT TOT
14-Apr-08 0 Rustdag, sauna, massage
Eiwitrijk eten
15-Apr-08 16 16 Extensief aan 6.00
Eiwitrijk eten
16-Apr-08 12 12 Extensief aan 5.45
Eiwitrijk eten
17-Apr-08 6 2 8 Inlopen 2 km aan MT uitlopen
Normaal eten
18-Apr-08 0 Rustdag

Koolhydraatrijk eten
19-Apr-08 6 6 Loslopen, strechen

Koolhydraatrijk eten
20-Apr-08 2 42 44 Marathon Antwerpen 10 uur
Koolhydraatrijk eten
TOTAAL KM 14 28 44 86
PROCENT 16 33 51 100

Zoals je kan zien word er door de trainer niet alleen trainingadvies gegeven maar ook voedingadvies. Omdat ik zelf geen marathon loop deze week let ik gewoon wat op mijn vet inname maar blijft het verder bij gewone maaltijden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes met je haaswerk zondag!!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ook op Saltin dieet , er zijn er nog , ik ga blij zijn dat ik morgen terug wat normaal kan eten !!Veel plezier met het "Laden" ;-) tot zondag

Anoniem zei

Hé die massage stond niet in mijn schema? Waar haal jij die vandaan?

Anoniem zei

Heel veel succes aan je vrouwtje gewenst en misschien tot zondag als we elkaar moesten tegenkomen.