zaterdag 13 juni 2009

Tripje naar Minderhout

Vanmiddag stond er een fietstochtje gepland, ik had nog geen flauw benul waar ik naartoe zou rijden tot ik zag dat Mario met nog 2 bloggers een efforeke ging doen in Minderhout.

Snel effe gekeken waar Minderhout ergens lag, een route uitgestippeld en vertrokken. Het ging een toerke worden van om en bij de 45km enkel, verder dan wat ik tot nu toe al gereden had, het beloofde alvast een mooi tochtje te worden.

We zijn ook even snel gestopt aan de manege om te kijken hoe de training van de jongste dochter verliep. Toen ik daar was ging het alvast goed.

Via sas 6 ging het richting Kasterlee, Turnhout en Merksplas om dan via Hoogstraten in Minderhout te komen.

Ik was net op tijd om de start te zien van de 3km jogging. Na het einde van deze wedstrijd was het stillekes aan tijd om weer huiswaarts te keren.

Voor ik vertrok zag ik net Mario nog staan, en ben ik nog effe gestopt om een goede dag te zeggen. Hij stond er samen met Edith en Frank en moest zich nog gaan inschrijven dus het was maar een kort klapke.

De weg terug was grotendeels hetzelfde tot in Turnhout, waar ik dan nu via Oud-Turnhout, Retie en Dessel terug richting Balen karde.

Het was tegen het einde aan toch tijd dat ik terug thuis was de benen werden al wat zwaarder en en de vermoeidheid begon al wat door te wegen.

Na een drie uur en vijftien minuten fietsen stonden er bijna 90km op de teller...

Start tijd2:06 PM
Afstand88.6 km
Duur3:46:23
Snelheid02:11 min/km
map

1 opmerking:

Tiny zei

Een mooi toerke zo te zien