vrijdag 30 juli 2010

Neurotisch?

Na hetdrukke weekend is er door de week niet stilgezeten, er zijn weer ettelijke trainingen afgewerkt in groep of alleen.

Maandag trok ik er alleen op uit voor een korte extensieve training. Er stonden 8km op de agenda aan een tempo van 5:20 min/km. Hiervoor trok ik vlak bij huis de kanaaldijk op om zo richting Hulsen te trekken hier ging het dan via de lokale watermolen weer richting Rosselaar. Door een kleine misrekening kwamen we echter een beetje te ver uit en werd de training dan ook afgeklokt op 9,5 km in plaats van de geplande 8km... een niet gepland RunningRonaldje dus.

Voor dinsdag was er de wekelijkse versnellings training geprogrameerd, dit keer vier reeksjes van vijf keer 300m in 72 sec. Tussen de versnellingen mochten we 100 m dribbelen terwijl er tussen de reeksje een dribbelpauze vooerzien was van 500 m.

Op woensdag was er een trage extensieve duurloop voorzien, ook dit keer 8 km maar nu aan een tempo van 5:40 min/km. Dit keer trok ik vlak bij huis de bossen in om de toer van "Willy Huysmans" te lopen. Dit keer heb ik me mooi aan het schema kunnen houden en kwam ik netjes thuis aan na 8 km lopen.

Gisteren was er dan alweer een training voorzien samen met de loopmakkers van de club. Dit keer een iets langere extensieve loop van 16 km aan een tempo van 5:20 min/km. Samen met Wendy trokken we er met een hele bende op uit richting Oude Bleken om er onze trainingsloop af te werken.

Na een dikke 15 km kwamenwe terug aan bij de sporthal, hier werdt er samen met Wendy nog een toerke rond de parking gelopen om toch maar mooi aan de kilometers te komen die op het schema stonden (beetje neurotisch... maar ziijn we dat allemaal niet een beetje?)
Start tijd18:31
Afstand16,1 km
Duur1:26:57
Snelheid05:23 min/km
map

3 opmerkingen:

Tiny zei

Leuk hè om met Wendy een toerke te maken. Altijd volume genoeg;-)

RunningRonald zei

nee, ik moet even ingrijpen: een RunningRonaldje is volmaken naar een rond getal, je had dus nog 500 meter verder moeten lopen :)

Roadrunner-69 zei

@RunningRonald Sorrie zal niet meer gebeuren ;-)