donderdag 8 mei 2008

Warm he...

We zijn het nog niet gewoon de eerste warmte, zeker niet als we een extensieve duurloop moeten afwerken van 12km tegen 5:45/km.

Niet dat ik klaag over het weer verre van maar ik voel het toch dat ik nog niet geacclimatiseerd ben. Ik vind het pracht weer om op het terras te zitten maar om te lopen is toch net weer iets anders.

Goed vandaag stond er dus een mooi tochtje op het programma van een 12 tal km. de temperatuur was hier in de kempen opgelopen tot een 25 tal graden.

Zo halverwegen liep het zweet me langs het gezicht en het was ,mede door de temperatuur, toch een pittige training. De gemiddelde snelheid op het einde van de tocht was 5:40/km en hierover waren we dan ook best tevreden.

Nadien was het ook weer echt genietten van de nodige mineralen en vloeistoffen in de vorm van een goede Tongerlo op het zon overgoten terras aan de sporthal.

3 opmerkingen:

Tiny zei

Voor die terrasactiviteiten nadien zou je alleen al de warmte trotseren.

Anoniem zei

warm?
bekijk 't eens uit het standpunt van een pinguin ...

RunningRonald zei

ja, lekker warm :)
gewoon lekker om 22:00 gaan lopen, is nog spannend ook, je weet nooit wie je tegenkomt ;)