maandag 1 maart 2010

Rustig uitlopen.

Na het stormweer van gisteren was het een verademing om vanavond de deur open te trekken voor een kort uitloop rondje en verwelkomd te worden in een wind en regenvrije omgeving. Met een tempereatuur die ook stevig verankerd zit boven het vriespunt was het dan ook zeer mooi loopweer.

Samen met de kids, ik op mijn loopsloffen en zij op de skates, trokken we er op uit voor een kort rondje de blok om van 2,5km. Hierna werden ze mooi voor de deur afgezet en kon ik verder mijn korte dwaaltocht door het dorp verder zetten.

Op het eind trokken we dan nog het kanaal langs om er zeker van te zijn dat we mooi op 6km zouden uitkomen. Na een kleien 40 minuutjes zat de uitloop sessie er alweer op. Het was weer echt genietten onder de open sterrenhemel.

Start tijd19:38
Afstand6,0 km
Duur0:38:41
Snelheid06:27 min/km
map

3 opmerkingen:

Esther zei

Lekker zo'n rustig rondje. Het was inderdaad prima loopweer vandaag!

Tiny zei

Wij gingen een stukje verder maar het was een verademing om vanavond op pad te zijn.

Kitty zei

ha wel idee, kids op skates meenemen, dat kan ik hier ook wel een keer proberen ;))