zaterdag 13 maart 2010

Laatste lange duurloop...

Vanochtend trokken we er op uit voor de laatste lange duurloop voor de halve marathon van Veldhoven die met rasse schreden dichterbij komt. Gisteren hadden we alvast een tourke uitgestippeld van een 25 km om toch wel enig idee te hebben van de totale afstand.

Onder een bewolkte hemel vertrok ik dan rond half negen, met de ipod op mijn kop als metgezel, voor mijn tochtje. Het eerste stuk zou me via het kanaal richting Mol Sluis leiden waar we dan de bossen indoken om alzo aan de miramar uit te komen, hier ging het dan even fout toen bleek dat mijn origineel uitgestippelde route langs het kanaal eindigde op een dood spoor.

Blijkbaar kan er in 20 jaar toch het een en het ander veranderen. Dan maar op mijn stappen terug gekeerd en een iets andere route uitgekozen.

Via Mol Donk ging het dan uiteindelijk de bossen in van de Bleken waar we enkele gezellige bospaadjes hebben opgezocht. Uiteindelijk ging het dan via de Zelm terug richting Mol Centrum om dan uiteindelijk thuis uit te komen op een afstand net boven de 26km goed voor twee en een half uur loop plezier.


Start tijd8:39
Afstand26,2 km
Duur2:32:20
Snelheid05:40 min/km
map

2 opmerkingen:

Kitty zei

Dat is een behoorlijke afstand, ruim 26 km in 2,5 uur. Komt helemaal goed in Veldhoven, alvast heel veel succes!

Unknown zei

Jij bent wel klaar voor die halve in Veldhoven.