zaterdag 6 maart 2010

Nieuw speelgoed

Voor de eerste dag van het weekend stond er een stevige vermoges training geprogrameerd. Dit in functie van de 1/2 marathon en de marathon die binnen een paar weken ingeprogrameerd staan.

Het schema vermelde voor vandaag 3 lange versnellingen van 3 km aan wedstrijdtempo, voor mij een tempo van om en bij 4:15 min/km. Het doel voor de halve voor mij is om zo dicht mogelijk in de buurt te komen van 1:30 en mijn PR van 1:33 van de tabellen te lopen.

Na een toerke inlopen trokken we er op uit voor de versnellingen die we met een beperkt viertal gingen afwerken. Zoals reeds vermoed was ook vandaag weer de eerste versnelling de moeilijkste, eens we die achter de rug hadden ging het in de volgende vesnellingen al wat beter.

Na het afwerken van de versnellingen hebben we de beentjes nog eens losgeschud tijdens ons uitloop rondje.

In de namiddag ben ik dan richting Hasselt getrokken om wat nieuw speelgoed te kopen. We waren namelijk al een tijdje aan het verzinnen om een nieuwe digitale kamera aan te schaffen zodat we een iets compacter toestel hadden waar we dan ook wat filmpje mee kunnen maken. Media markt was dus de winkel waar ik naartoe trok, een winkel vol grote mensen speelgoed.

De keuze is uiteindelijk gevallen op de Canon Ixus 130 een zeer compakte camera met een resolutie van 14 megapixel en HD 720p film mogelijkheden. De eerste testjes hebben al mooie foto's en leuke filmpje opgeleverd. Een toestelletje waar we nog vaak gebruik van gaan maken.



Start tijd10:06
Afstand15,2 km
Duur1:25:38
Snelheid05:38 min/km
map

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

mooi speelgoed. Maak zelf ook nog steeds veel gebruik van mijn Ixus 70. Veel plezier ermee

geert zei

tja, het verschil tussen een jongen en een man is de prijs van het speelgoed hé ... ;-)