woensdag 22 april 2009

Ronddwalen

Omwille van het feit dat de Laptop zich niet echt goed voelde en ik niet echt kan werken zonder was ik vanochtend technisch werkloos. In de namiddag zou er iemand langs komen om the checken wat er aan de hand was. Hierdoor werd mijn werkschema daning in de war geschopt en besloot ik dan maar om van de nood een deugd te maken en mijn loopschoentjes aan te trekken.

Ik had het idee opgevat om een stuk van de neteroute te gaan verkennen hier vlak bij huis. Vol goede moed vertrokken we naar het punt waar ik kon inpikken om de eerste kilometers mooi de route te kunnen volgen. Aan de hand van een planne tje wist ik dat deze wandelroute veschillende afkortings mogelijkheden had en je dus verschillende lussen kon aaneenschakelen.

De planning was om een groot deel van de route van 10km te volgen. Op een gegeven moement echter moest ik normaal gezien volgens mijn plannetje rechts af maar de pijltjes bleven maar rechtdoor wijzen. Dit klopt niet dacht ik bij mezelf en ik keerde dan ook op mijn stappen terug om dan een paar 100m terug dan inderdaad de splitsing terug te vinden.


De pijltjes waren echter gedeeltelijk verwijderd, ik dacht door een hoopje vandalen, en dus draaide ik vrolijk het te volgen pad in op een gegeven moment kom ik dan aan de nete en daar stond dan weer niks aangegeven, ne keer naar rechts.... liep dood op de spoorweg, rechtdoor de brug over.... geen toegang, links dan maar.... doolopend op de ring.... mmm er zal dan dus toch wel een reden geweest zijn waarom de pijltjes weg waren. Dan maar retour om volgens het kanaal terug naar huis te lopen.

Snel een douchke om dan te wachten op de mensen van Dell. Zo rond een uur of 2 telefoon. Goededag meneer ik sta hier bij u voor de deur en er is niemend thuis. Ik: "Da kan nie want ik sta nu momenteel thuis in de living...". Blijkbaar lijken 4 en 40 nogal op elkaar want de persoon in kwestie stond dus een beetje verder in't straat dus iemand zijn bel te molesteren om binnen te geraken.('k was dus niet den enige die verkeerd zat vandaag)

Eens dit probleem was opgeklaard werd de laptop onderhanden genome, transplantatie van het moederbord en het lcd scherm (dus buiten de casing heb ik nu een spik splinter nieuw machien).

Start tijd10:17 AM
Afstand10.1 km
Duur0:58:45
Snelheid05:34 min/km
map

1 opmerking:

Tiny zei

Aan de verkeerde bel valt om s´middags nogal mee maar als een dwaas je midden in de nacht aan de je bel staat is iets lastiger!!! Voor de aanbeller dan!