zaterdag 14 maart 2009

Pijn

Vandaag stond de Rozenberg jogging op het programma. Een lokale wedstrijd waar er gekozen kan worden voor een afstand tussen 2.5 tot 10 km.

De planning was om de eerste toer samen met Nele, de ouste dochter, te lopen die ingeschreven had voor de 2.5km om dan te versneelen en verder rond de 4:20 te gaan lopen.

Het eerste gedeelte verliep voorbeeldig en Nele kwam aan op 16:28 ofwel tegen ongeveer 6:30. Er werd dan dus versneld naar 4:20/4:15 en alles verliep zoals gepland de 2e ronde werd afgelegd in ongeveer 10:30 .Een 200m verder was het echter net of ik krampen kreeg in mijn rechter kuit en nog eens een 200m verder heb ik dan wijselijk besloten om een punt te zetten achter de wedstrijd.

Nu maar hopen dat we geen ernstige blessure hebben en het maar een waarschuwing was. Normaal gezien staat er morgen een duurlopje op van 16km maar hierover bestaan nog grote twijfels. De kuit speelt nog aaltijd op. Indien ik morgen nog iets voel denk ik dat ik de MTB maar eens vanonder het stof ga halen om rustig wat kilometertjes op de weg af te malen om de kuit wat te sparen.

Start tijd1:12 PM
Afstand5.6 km
Duur0:29:40
Snelheid05:17 min/km
map

2 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Proficat Nele !!! het zit in de gene zo te zien !! op naar de volgende ! en papsy verzorg die kuit goed ;-)

Anoniem zei

Kuit goed verzorgen. In het ijs zetten en rustig wat rekken. En wat je dochter betreft die gaat je binnen een paar voorbij.