zondag 15 maart 2009

Alternatieve training

Vandaag rond 20 voor 9 vertrokken voor een fietstochtje in plaats van een looptraining. De kuit voelde nog een beetje gevoelig aan en dus was het beter om de looptrainng te vervangen door een fietstraing.

Gisteren heb ik 's avonds de knooppunten kaart vastgepakt en een route uitgestippeld van een dikke 50km.

Eerst met de fiets naar knoopunt 34 dan naar 33, 31, 32, 24, 30, 275 ik was intussen in Kerkhoven beland hier dan verder via 266, 268, 267, 260 langs het kanaal van Beverlo tot aan de Blauwe Kei om dan via het kanaal Herentals-Bocholt 75, 74, 73, 96 richting Achterbos te rijden (Knoopunt 5) Hier kwam ik dan mijn loopmakkers tegen.

Even vertragen om wat bij te babbelen om dan weer met hastige spoed verder te rijden via Millegem, knooppunt 05 en Ezaart naar knooppunt 56 Hier dan van de knoopunten route af om via de Nete naar de sporthal te rijden.

Hier dan nog snel een welverdiende donkere Tongerlo achter de kiezen gestoken om dan snel naar huis te rijden om te douche en me klaar te maken voor de boefdag van de Chiro. Lekere spagetti gaan nuttigen, en hij heeft me gesmaakt zo na dit tochtje.

het was alweer een hele tijd geleden dat we nog eens een fantsoenlijke tocht hadden gedaan met de fiets maar het is meer dan meegevallen en het smaakt naar meer...

Start tijd7:41 AM
Afstand54.1 km
Duur2:50:54
Snelheid25.8 km/h
map

Geen opmerkingen: