maandag 16 juni 2008

Druk druk druk...

De laatste weken is de werkdruk danig gestegen en is het bloggen er het slachtoffer van geworden. Niet dat ik niet meer volg wat er in het blogwereldje gebeurt maar de tijd om te reageren en nieuwe postjes te doen schiet er meestal wel over.

Hier en daar zie ik ook dat er nog danig wordt getraind en wedstrijden worden afgewerkt met de nodige PR's tot gevolg. Langs deze weg wil ik dan ook snel al de mensen proficiat wensen met de gelopen resultaten.

Bij sommige mensen zie ik ook dat blogs wat minder frequent worden ge-update omwille van tijdgebrek, het mooie weer en andere prioriteiten en ik hoop dat dit voor de meeste maar een tijdelijk dipje is en er snel weer nieuws volgt vanuit al de uithoeken van het blog wereldje.

Op loopgebied zitten we echter niet stil en zijn we in volle voorbereiding om in Mol een snelle 10km te gaan lopen. Dit weekend heb ik dan op vrijdag avond een korte wedstrijd gelopen in Eindhout. 4km in de Rapper dan Rap jogging, alweer een goed georganiseerde toffe jogging. Ook hier hebben we weer de pannen van het dak gelopen en zijn we binnengekomen na 16min26 dus tegen 4:03/km weeral een PR en weer dik tevreden.

1 opmerking:

RunningRonald zei

een kleine blogpauze kan nooit kwaad. Trouwens goed gelopen hoor op de 4KM, wat een tempo