maandag 24 augustus 2009

Training 8/24/2009

De week is alweer sportief ingezet met een extensief duurloopke van 8km tegen 5:30.

Omwille van het redelijk late uur van vertrek had ik weer gekozen om dit te doen langsheen het kanaal. Het is er net iets frisser dan ergens anders en voor 100% verkeersvrij dus ideaal om met de vallende avond een training af te werken.

Toen ik net gedraaid was op mijn keer punt op 4km werd ik bijgehaald door nog iemand van de club die zijn training van gisteren nog aan het afwerken was, 19km uitlopen, en ging het tempo iets de hoogte in om wat bij te kletsen.

De laatste kilometers werden dan zo rond 5:10 - 5:15 afgewerkt (als dat uitlopen is....).
Start tijd8:19 PM
Afstand8.1 km
Duur0:44:11
Snelheid05:27 min/km
map

1 opmerking:

Wendy zei

Altijd gezellig om langs het kanaal te lopen, je moet op niets letten. Ik wissel geregeld af, dan loop ik eens richting Dessel en de andere keer naar Olmen, richting Dessel is wel zo wat toeristischer hé, daar is al geregeld eens iets te zien. Groetjes!!